LillaAlly

It´s my time to shine.. So let´s Rock!

Just because!

Kategori: mylife

Nämen hallå!
Skriver knappt här längre! :( tänkte berätta lite om vad jag har för mig nu för tiden!
Jo det är såhär att jag umgås väldigt mycket med min fina vän miranda! Träffar även en del annat knastigt folk som tex adam och krille! och Masse såklart! ;) HAHAHA! jaa xD
det har la inte hänt så jätte mycket egentligen.. (som inte är privat)
Eller jo! Min bästis räddade min dag i söndags typ! då blev jag glad! så massor med kramar till honom! ;)
igår hände typ inte så mycket hjälpte misan att möblera om på kv! :) blev jätte mys! <3
idag har det inte hänt så extremt mycket heller! :( Träffat massa gött folk på kv! :)
bla fiol läraren Mats! haha Han tyckte jag skulle blogga mer så jag får väl göra det då xD
hehe sitter här och snackar med krille på fb! xD roligt samtal vi har xD att det alltid ska balla ur när man snackar med honom asså! xD aja knäpp är han! ;) knäpp å lång! xD men grymt snäll så =D
hehe ehum jaa xD vad kan man mer skriva? hmm.. jooo juste! Jag och miranda ska göra en skiva!!! *happy face* började planera lite idag och började även göra en egen låt! =D kommer handla om olycklig kärlek och falsk vänskap :P fråga inte hur vi kom på det ämnet xD
på tal om vänskap! min syster länkade en film hon gjort med oss så länkar den här!
Älskar er! puss :**
ja det var väl allt jag hade å säga idag! och lovar ska bli bättre på å blogga! :)
Hoppas du är nöjd nu Mats! xD
Puss o kram på er alla :*<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: