LillaAlly

It´s my time to shine.. So let´s Rock!

Upppps!!! xD

Kategori: mylife

 
Hahah lovade ju att blogga lite då och då i sommar xD det gick ju skiiit bra!! eller inte! -.-" hehe xD
Mycket som har hänt bla så har mina föräldrar gift sig! slänger upp lite bilder i slutet på detta inlägg! :)
Sen så har jag jobbat och jobbat och jobbat xD
Har även varit på Disco! xD Så sjukt kul var det! Lätt en av sommarens bästa kvällar!=D
Vsrit på ralle som vanligt med kusin vitamin :)
varit på öland med miranda :D solade,badade och spelade paintboll! :D sjukt kul det med! xD
sen har det blivit ett antal resor in till lilla tingsryd och träffat fint folk! och suttit på kv! trotts att det vatt sommarlov! xD
sen har man varit på 60-tals fest i kärrasand och kollat på bilar :D
Och varit hos doktorn(mindre kul men endå :) ) sen har vi fiskat kräftor:)
Har även börjat på två av mina PA:n :) (PA= projekt arbete) 1. ska göras ihop med Linda och det 2:ndra ska göras ihop med Miranda:) det med Linda så ska vi spela in en låt ( call me when youre sober) och ta lite djupa foton(ja vi ska med andra ord ta foton på en vattenpöl! eller?? ;) )
hehe och det med miranda ska vi skriva egna låtar och spela in dom.
och om allt går som det ska så ska vi troligen göra det hela till ett uf företag! :) så det blir nog många sena nätter på kv framöver! :)
Men men känner att jag behöver berätta en sak.. för några veckor sen var jag hos doktorn angeånde mina fötter(har snea fötter) fick då reda på att jag skulle få opereras inom 3 månader vilket fick mig att börja klättra på väggarna efter som jag inte fick någon direkt tid utan bara " inom 3 månader".
blev väldigt sur och orolig eftersom jag inte visste vad jag kunde göra och när jag skulle få tid. visste inte om jag kunde börja på körskolan eller inte.. var rädd för att på börja något och bli tvingad att bryta mitt i.. för efter operationen måste jag hoppa på kryckor ett bra tag.. :/ 
så det sabbade mitt lov en aning men i tisadags kom mamma hem med en nyhet..
min doktor hade ringt henne och sagt att det fanns en tid till mig...
only one problem.
det var samma dag som skolan börja.. och jag skulle bli borta från skolan i 2 veckor till..
så vi fick ringa min mentor och kolla vad hon tyckte jag skulle göra.
såklart (så snäll mentor som jag har!!!) så tyckte hon att jag skulle ta operationstiden!
Så nu sitter jag här och det är X dagar kvar tills jag ska opereras!
och jag är nervös! det är jag! men det kommer gå bra. det kan ju inte bli värre precis..
Men att behöva vara utan mina närmsta vänner i två veckor till.. när jag spenderat ett helt lov utan dom... det svider rejält kan jag ju säga! 
saknar dom så!! men ska försöka hinna träffa dom denna veckan. får väl lura upp dom till kv när jag är där..
Men som sagt var är nervös och rädd.:(
 
aja här kommer lite bilder från bröllopet och från kärrasand! lovar ni kommer se skillnad på vilka som är vilka xD
bröllopet :)
 
 
 
Kärrasand :)
 
 
så :) slängde även in lite bilder på bandet som spelade på kärransand under dagen:) på kvällen var det ju playtones som spelade och självklart tog jag bilder då med men kameran och min dator är lite osams just nu så kan inte föra över bilderna :( Men dom kommer så småningom! :)
 
Ha det bäst ska försöka blogga så mycket som möjligt nu innan operationen. och sen får vi se om hur mycket jag orkar efteråt! lär nog bli ett inlägg om hur det gick iaf! 
Ha det bäst puss & kram
Musikbarn <3
// LillaAlly
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: