LillaAlly

It´s my time to shine.. So let´s Rock!

snömaskiner,ljusbord,körkort..

Kategori: mylife

Ursäkta sämst uppdatering men händer rätt möe i mitt liv nu. Nya vänner, plugg, "jobb", körkortsplugg m.m.
Inlett vecka 2 av 4 på min prao på Kulturverkstan! Ska vara med å spela in en Musikvideo den 24 nov så ska bli sjukt kul! Så har blivit till å testa utrustning å lite sånt dessa dagarna med knäppaste vännen! :)
Ska även vara med på TGT detta året! Sen är jag ljustekniker på Två olika konserter den första 22 nov å den andra 10 dec! :) då får ni ta å pallra er till kulturverkstan! :) Vi har även fått två nya ljusbord till kv så denna helgen blir det troligen till å sitta å leka med dom lite tsm med emil å krille ^^  Så det är fullt upp fram tills lucia typ! men sånt är livet när det är på topp! :) Men ska försöka uppdatera lite oftare! går ju inte att uppdatera via min mobil så =/ lite tråkigt! men men får se när jag lägger upp något här nästa gång :) 
Bye bye äppelpaj! <3
 
Ps: den 24 har vi konsert på Ladan i Urshult.. KOM DIT!! =D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: