LillaAlly

It´s my time to shine.. So let´s Rock!

Con Verse!

Kategori: mylife

Förlåt för dålig uppdatering men nästan all min vakna tid har gått åt till att repa och fixa iordning för showen vi hade igår!
det har hänt jätte mycket sen senast men orkar inte dra allt kan väl sammanfatta det lite smått genom att säga att jag har verkligen haft en underbar tid med dom allra finaste vännerna på kv och i skolan! :)<3
Men men igår hade vi som sagt var uppspelning! :D fyy vad kul det var! och shiiit vad nervös man var innan första showen! men det gick bra! synd bara att publiken var så seeeg! den andra showen gick bättre och publiken var lite bättre(det är den andra showen jag kommer länka till strax!)
Men sen hade vi en tredje show på kvällen för alla som ville komma och lyssna och för fritidsgården! det var väl runt 15 pers där... men tjena i min lådan dom gav oss mycket bättre respons än vad vi hade fått samanlagt under hela dagen!!! :O så det var skit kul!! =D Aja hade en skit bra dag igår och var skiit trött när jag kom hem xD 
men men här kommer länken till showen! ENJOY!!!


Puuss & Kram <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: