LillaAlly

It´s my time to shine.. So let´s Rock!

helgen.

Kategori: mylife

Helgen blev rätt bra tillslut! :) i fredags var man och fikade med Josef! :) trevligt! :) I går var vi och handlade i växjö :) sen på kvällen blev det till å dra till josef för en spelkväll! :) skoj värre! dock hyrde vi en mycket mysko film! hmmm.. vet inte vad jag ska säga om den.. den var väl bra på sitt speciella sjuka sätt.. o.O
Igår hände inte så mycket började gå in mina skor :) Har bara tagit det lugnt :)'


Jag har en sak å säga...
Jag är trött på alla som klagar på att jag gått ner i vikt...
Innan klagade jag ALLTID på mitt utseende! (ALLTID!!!!)
Men nu när jag väl trivs med mig själv så klagar alla andra! Det är inte okej!
Det är så här jag vill se ut. Jag är inte sjukligt smal och jag har ingen ätstörning!
Jag är bra som jag är!
Jag är nöjd med mig själv! Visst jag tycker fortfarande inte jag är snygg eller vacker men jag är nöjd! jag kan se mig själv i speglen utan att må dåligt!



så nu var det sagt!
Idag har inte hänt så mycket haft prov å lite så...
Bestämt mig för att åka till gbg den 17-19 feb för jag står inte ut längre!! måste träffa mig älskade syster innan jag dör av saknad! :/ så vi får se hur det blir med det^^
Ikväll ska jag bla träffa miranda och dra ner till josef:) Blir nog bra :)
Men men vi får se vad veckan har att bjuda på :)

slänger in trailern till filmen vi glodde på i lördags :)

Som sagt var den var lite speciell :)

Men Ha det bäst
Puss o Kram<3

Kommentarer

  • linda säger:

    Be strong girl! <3

    Men så är det. alla ska klaga på en när man är nöjd.. Men så länge du är nöjd så skiter du i vad dom andra säger..

    ps. Jag klaga inte.. ;)

    2012-01-30 | 18:35:37
    Bloggadress: http://gypsyheartchick.tumblr.com/

Kommentera inlägget här: