LillaAlly

It´s my time to shine.. So let´s Rock!

vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer..

Kategori: mylife





Har alltid kunnat lita på min omdömeslöshet
Har alltid kunnat tappa min skalle till marken
Har alltid varit säker på att jag kan göra fel
Det ger mig trygghet i stanken, bedragen av tanken

Tror du vi kan ropa efter nån av förstånd
Som kan se vad vi gör och förstå vad vi menar
Jag tror du söker efter mer än du ser
Men jag ser att du ler och jag tror att du tvivlar

Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer
Längtar efter något som kan rädda mig
Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer
Längtar efter något som kan rädda mig

När vi låtsas på riktigt från hjärtat och drömmen
Kan vi vakna med tiden och sansas i sömnen
För vi lever alla med känslan att falla
Och vid tomhetens botten står vi på toppen

Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer
Längtar efter något som kan rädda mig
Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer
Längtar efter något som kan rädda mig

Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer
Längtar efter något som kan rädda mig
Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer
Längtar efter något som kan rädda mig

Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer
Längtar efter något som kan rädda mig
Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer
Längtar efter något som kan rädda mig





Allting kommer bli bra till slut,
du ska se att allting ordnar sig.
Allting kommer bli bra till slut,
om du bara låter allting va'.

Det var just här jag stod för några år sen
trevades vid kanten, slogs jag av tanken
Att för dig berätta allt,
för att se vad jag ser och jag orkar inte ljuga mer

Tömmer mig på takar
det är över för gott
men att inget är för evigt är väl underförstått
Och jag gråter inga floder
källan är tömd och
glädje som fanns är sedan länge glömd

Jag stannar kvar och väntar
jag tror du kommer snart
Jag ligger kvar här, så blir nog allting bra
Jag stannar upp och flämtar
nu har jag inget kvar
Jag slutar upp att kämpa
nu finns det inget kvar.

Allting kommer bli bra till slut,
du ska se att allting ordar sig.
Allting kommer bli bra till slut,
om du bara låter allting va'.
x2

Jag ljög och låtsades som ingenting
visst skiter jag i dig men inte i mig.
Nu tvättar jag mitt lik för att slippa åka dit
denna dan' har redan varit dag
Jag gjorde det jag gjorde
men berätta bara det jag borde gjort och
gjorde ogjort i min egen värld.

Nu tror jag inte längre på mig själv
och jag har ingen annan än mig själv att skylla
Jag stannar kvar och väntar,
jag tror du kommer snart
Jag ligger kvar här,
så blir nog allting bra.
Jag stannar upp och flämtar
nu har jag inget kvar
Jag slutar upp att kämpa
nu vill jag lägga av.

Allting kommer bli bra till slut,
du ska se att allting ordar sig.
Allting kommer bli bra till slut,
om du bara låter allting va'.
x3



Dom två låtarna talade till mig..
det var liksom som om dom sjunger om mig...
Jag orkar inte dölja mina känslor längre... jag har gråtit så mycket för inget.. så nu när jag väl behöver gråta ut.. då finns det inga tårar kvar..


" när jag ser dig stannar tid o rum.. du är en ängel.. och mitt hjärta kommer alltid tillhöra dig. 

 jag vill stanna i det ögonblicket då du kramar om mig, jag viill stanna där för evigt.. för där, just då känner jag mig trygg..."

Kommentarer


Kommentera inlägget här: