LillaAlly

It´s my time to shine.. So let´s Rock!

wasa eller katedral?

Kategori: mylife

Vad ska jag göra nästa år egentligen gå kvar på wasa eller byta till katedral????? jag vet inte vad jag ska göra:(



gårdagen var underbar! jag hade så sjukt kul! även om jag blev halft misshandlad-.-!
men det fick mig verkligen att fundera på allvar om jag verkligen ska byta:(
jag vet verkligen inte hur jag ska göra!:( jag vill inte lämna alla, men samtidigt skulle jag vilja börja om... men jag vet inte... :( vad tycker ni???

Katedral                                                   vs                                                             Wasa


// ally

Kommentarer

  • Liselotte säger:

    Hej Ally, gör det du känner för <3

    2011-05-27 | 09:57:13
  • sofie & daniella säger:

    WASA!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

    2011-05-30 | 11:07:19

Kommentera inlägget här: