LillaAlly

It´s my time to shine.. So let´s Rock!

Matte utan lärare = Chill! = Gamla minnen

Kategori: mylife

Sitter här på matte lektion och vår lärare stack för typ 20 min sen xD fett nice :D
snart är det idrott :( ska inte vara med pga mina fötter :'( hoppas på att få opereras snart!!! så jag får slut på värken :(
Idag ska man hälsa på en kompis med lovisa :) sen ska man till josef (troligen) :SSS
ehum ja xD jag har förälskat mig i Who Says!! den är så vacker! <3
aja iaf min klass är typ fett lugn o.O alla sitter typ med sina datorer bara :O men det är chill :))



haha  gamla minnen :)















fick sån lust att leta upp lite filmer av Electric bannan band igår när jag såg janne på TV xD vilka barndomsminnen asså xD har haft dom på video någonstans men den är borta :(
Haha iaf alla sitter och lyssnar på gamla hits xD så det är fett nice :D
Men ha det bra <3



//ally

Kommentarer


Kommentera inlägget här: