LillaAlly

It´s my time to shine.. So let´s Rock!

jag vet att du kommer läsa detta..

Kategori: mylife

Vi har varit vänner ett bra tag nu... men det kanske är dags att släppa taget och gå skiljda vägar? vem vet våra vägar möts kanske igen.. jag vill inte behöva bli sårad längre...

du betyder allt för mig som vän...
men jag är nästan helt säker på att jag knappt betyder något för dig...
vi har glidit isär så himla mycket dom senaste månaderna.. så pass mycket så att jag inte riktigt vet om det någonsin kommer bli bra mellan oss igen..
vi har båda förändrats.
Men den vänskapen vi hade i höstas.. jag vill tillbaka dit. då allt var så enkelt och bra.
då vi kunde umgås lite närsom helst.
Nu får jag ju iprincip boka tid varje gång jag vill snacka med dig..
Jag kunde alltid lita på dig innan men nu känns det som att jag inte kan det längre...
det känns som om du är hundra mil bort...
Det känns som att du inte har tid med mig längre..
Och om det nu är så.... så snälla säg det ist för att behandla mig såhär..

jag trodde vi var vänner.....




//ally

Kommentarer


Kommentera inlägget här: