LillaAlly

It´s my time to shine.. So let´s Rock!

haha xD

Kategori: mylife

dagens absolut sämsta skämt drogs utav ingen mindre än isak i min klass.. han gick och bar på en linjal och sa.
"om du äter denna blir du mätt!"
haha väldigt kul xD jag och min enormt dåliga humor!



idag har varit en toppen dag!!!! var med och spelade in film ;))) det var fett kul asså!!!!!
längtar tills nästa fredag!! det kommer bli fett NICE!!!! :DDD

träffade en vän idag med.. inte lika kul... han hittade en massa gamla filmer med mig XD tror dom var från 2005/2006 eller något sånt? lite små kul:P skit vad alla har förändrats!!! jag hade långt blont hår då :O:O:O helt ofattbart!!!




träffade världens bästa pucko på väg hem! han får mig alltid att le :) Med sina gröna byxor och mag tröja xD

imorgon ska man jobba och fira derrick ;D
skoj skoj!!!!
juste! var ju hos derrick igår.... jag tappade min mobil i hans golv och skärmen sprack:(
dumma derricks golv x( måste det vara så hårt? :P


haha är nog dags att skaffa ny mobil:D


men ha det gött kraam


//ally

Kommentarer


Kommentera inlägget här: