LillaAlly

It´s my time to shine.. So let´s Rock!

day one

Kategori: mylife

day one: ten things you want to do before you die.

1: Övervinna min höjdrädsla genom att hoppa bungyjump!
2: Besöka minst 20 olika länder ;O
3: Bli en berömd artist! ;P
4: Göra något sjukt galet! xD
5:  Flytta till New York med Linda! :D
6: Gå på sjukt många konserter!!
7: Se och träffa mitt favorit band!
8: Färga håret i någon galen färg! (galnare än dom jag haft ;) )
9 & 10 : LEVA LIVET!!!! ;)






Dagens låt!!!
The Veronicas – Speechless
♥♥♥♥


Ska snart iväg upp till kusinvitamin och grilla med dom bästa!!♥♥
Imorgon åker Emil o Fredde på skolresa :( Får inte träfa dom förrens torsdag igen :(
Men Men jag överlever!!!
Har ju Madde, Svinet, Lovisa och Ella ;D♥♥

Men ha det gött nu ska jag gå och göra mig i ordning ;)
Puss:**


//ally


Kommentarer


Kommentera inlägget här: