LillaAlly

It´s my time to shine.. So let´s Rock!

Bilder!!

Kategori: mylife

hittade ju som sagt var ett nytt foto program igår! och satt och lekte med det på kvällen men dock kunde jag inte ladda hem bilderna efter som man var tvungen att köpa programmet isf. men jag använde skärmklipp och såhär blev det








 

Det är stor skillnad!!! Redigerade en bild på min bästa kompis med den blev skit bra men vill inte lägga upp den här :)

Men det är som sagt var ett skit bra program och till dom som har råd att lägga ut fyra hundra för det så kan jag ju säga att det helt klart är värt pengarna!

 

 

 

Iaf idag så hade vi prov! det gick faktiskt bra! :) sen skulle vi titta på vattenkriget men dom skulle börja när vårt andra prov börja så vi kunde inte se :'( hade varit kul! får lust att starta ett eget med ettorna! :) kanske blir sista veckan :D

Har engelska nu igen :( sen vid två börjar matten x( och sen slutar man! :) hade tänkt gå och bada men glömde badkläderna xD så smart är jag! (NOOOOOOOT!!!) haha

Men ha det gött peace out ;*

 

 

//ally

Kommentarer


Kommentera inlägget här: