LillaAlly

It´s my time to shine.. So let´s Rock!

förlåt.

Kategori: mylife

DÅLIG UPPDATERING JAG VET FÖRLÅT!!!

men jag har helt enkelt inte haft någon blogg lust :( funderar på att ta bort min blogg för att det är typ inga som läser:(


det har hänt mycket sen senast... Jag har fått tillbaka min underbara snälla härliga kompis (jonathan) och varit och hälsat på honom och lea m.fl.
sen har det varit väldigt förvirrat på "j" fronten:( vet inte riktigt vad soom händer:( men men:( haft sjukt kul med min bästa kompis iaf^^
ja vad har mer hänt? jo jag har typ bråkat med två av mina kompisar :S inte kul:( men det löste sig med den ena iaf. tror jag =/  sen har jag ett antal gånger varit på väg att bara ta mina viktigaste ägodelar och rymma hemmifrån:( vill inte bo kvar längre:/
suck:( men aja nu ska jag lägga all skit bakom mig och fokusera på nuet och musiken!^^ längtar till lördag :D <333 Och Självklart längtar jag tills Min ÄLSKADE syster kommer hit!! och tills världens bästa JooVe kommer!! hoppas dom kommer snart :D<3333
men men sitter på Kulturverkstan och tråkar:( ska ha baslektion^^ ska börja redan vid tre idag!!! :D det betyder över en timme baslektion!!!!! :D


men ha det gött och take care ;*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: