LillaAlly

It´s my time to shine.. So let´s Rock!

Magkatarr

Kategori: Allmänt

hej allihopa!
jag har fått magkatarr! det är inte kul alls mår skit dåligt!!! vill bara försvinna!!!

Mina tankar går till skolan hela tiden.. jag går Teknik 10 på Wasaskolan men jag trivs inte... senaste veckan har jag knappt varit i skolan( pga magen!) asså visst några av mina klasskompisar är verkligen guld värda!
men jag vill inte gå kvar! tanken är att jag ska byta till Katedral ES10a ist! för musik är verkligen det jag vill hålla på med!! inte teknik!! men varför ska det vara så svårt med alla dessa val? hela tiden ställs vi inför olika val! ex. vad man ska ha på sig, vilken make up man ska ha, hur håret ska vara m.m
jag orkar inte hålla på med en massa val jag mår bara dåligt av det!! kan vara därför jag har magkatarr för att jag är stressad och orolig!!! detta är inte kul sitter här med gråten i halsen och en mage som värker :'( jag önskar bara allt kunde vara normalt igen!!!!

Jag saknar högstadiet! då hade man inte dessa problem!! man hade bara ett val och det var gymnasievalet! men det var jobbigt men att sen ångra sitt val är ännu jobbigare!

jag behöver någon att prata med, någon som kan hjälpa mig reda ut allt detta!!! För jag bryter snart ihop!!!




Kommentarer

  • linda säger:

    Alexandra jag älska dig <333

    du har iaf ett kort klass namn. Jag går i NVTESP1B. Det är rikigt illa tycker jag...



    I care about you!

    2010-10-29 | 19:54:43
    Bloggadress: http://lindaseger.blogg.se/

Kommentera inlägget här: