LillaAlly

It´s my time to shine.. So let´s Rock!

:@

Kategori: Allmänt

nu är jag förbannad!!!!!! seriöst jag har en kompis som jag känt väldigt länge! så har jag skickat en vff till honom på fb men han har inte svarat! och nu fick jag reda på varför!! pga att hans flickvän inte vill att han ska adda mig!!! :@
asså jag blir galen på sånt!!!!
mitt Ex Jonathan..  han dumpade mig och dagen efter ringde han och sa att han hade en ny och att hon inte ville att han och jag skulle ha kontakt! för då blir hon SVARTSJUK! seriöst!!!!! ska man dumpa vänner för ens flick/pojkvän?? Arggh!!!!:@ jonathan gjorde det!!!! jag har inte hört ifrån honom på snart en och en halv månad!! vi brukade prata Minst tre gånger i veckan innan vi blev ihop!!! han var den jag ALLTID kunde ringa!!!! dag som natt!!! nu kan jag inte det!!!! pga hans flickvän!!!!!!:@
jaja som tur var har jag och han jag snackar med just nu fortfarande kontakt! :D lika bra vänner som innan :D
Men ska det verkligen vara så att man skiter i kompisarna för att inte ens partner ska bli svartsjuk?? det tycker inte jag iaf! jag sätter mina vänner före allt annat!
och det kommer jag alltid göra!!! :D ♥


nu har jag avreagerat mig :) nu är all ilska borta:D


det var allt från mig!:) men tänk på vad ni gör om ni hamnar i en sån situation!


Bye♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: