LillaAlly

It´s my time to shine.. So let´s Rock!

Long time!

Kategori: mylife

Hejhopp!
Riktigt länge sedan man skrev en uppdatering här! Det har hänt massor sen sist!!
Bla har det varit TGT!! Haha kommer nog aldrig glömma det! askul hade vi men riktigt mycket jobb! :D
sen har det ju såklart varit skola(stort minus!!) och Kulturverkstans avslutningar! =D
Dom två veckorna precis innan jullovet var proppfulla med Musik! gött liv man har!! Umgicks även med två hel galna typer typ varje dag dom två veckorna xD "Plopp Plopp!" xD <3
Och den 21/12 var det då dags för Julbord med KV! Det var gryymt trevligt kan jag ju säga!! =D
Och sen den 20 har man då haft jullov! Har la inte hänt något speciellt under lovet^^ MEr än att förra torsdagen träffade jag tre knäppa kompisar! Simon, Niklas och Josef! Kul hade vi! :) sen på fredagen var jag och miranda på julstök!! där vi träffade en hel del skoj folk bla Adam och Emil! :) sen Sov miranda hos mig från fredag till tisdag! askul hade vi! :)
haha och igår hade jag och en kompis världens sjukaste samtal! xD askul var det! Hahahaha xD
Och idag fick jag ett ganska otrevligt uppvaknande.. vaknade av att tårarna rann ner för kinderna :( avskyr att ha bra drömma som förvandlas till mardrömmar :/ Aja :) Btw! jag har färgat håret! (Ovanligt! xD) syns dock inte så bra på bild men men xD det är typ guldblont! ^^<3

Längtar som bara den till lördag då jag ska träffa den finaste människan på jorden!! nämligen min syster!! men ni får ha det bäst! puss och kram :* <3


ps: bjuder på egopic! :* <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: