LillaAlly

It´s my time to shine.. So let´s Rock!

Längesen!!

Kategori: mylife

OJ! det är jätte länge sen jag bloggade! förlåt!!
Har varken haft tid eller ork!
Men men iaf! så var jag på Dag X igår med mina vänner! och vad hittar man där! jo Fake tatueringar! hittade en skit snygg som jag bara var tvungen å köpa! å såhär blev den!!
Jag ska faktiskt tatuera in det! dock lite större! :)
Här är länken till deras hem sida! dom är riktigt billiga! 
www.faketattoos.se



Imorgon blir det förhoppningsvis att åka in till växjö och lyssna på när madde och dom spelar i finalen! :D
sen blir det uds :D <3
Hoppas det blir en bra helg!
förtillfället sitter jag och chattar med fina Myran!<3 Mycket trevligt! :D
dock har jag samhälle :( vilket suger :(

MEn ni får ha det bääst! Puss & kram <33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: