LillaAlly

It´s my time to shine.. So let´s Rock!

I am alive!

Kategori: mylife

Jag är fortfarande vid liv. lite smått misshandlad men helt ok! ;)))

Lördagen var underbar!!!! asså gud vad kul det var! tror dock inte adam håller med mig! ;P (A) han hatar nog mig vid detta laget! xD men men han får tåla att jag driver med honom han driver ju med mig så! :) plus att han misshandlar min mobil! :O

kvällen var rätt awesome med förutom att mina fötter blev rätt misshandlade när folk gick på den ena och slog till mig på den andre! :S men iaf så hade vi en kul kväll med mycket skratt och bad i sjön!! :D och en inte så härlig avslutning på det hela! :( vaknade vid halv fyra (typ tre och en halv timme efter jag kommit hem) av att det kändes som om någon stack knivar i min mage x( sen var jag nära att svimma med x(( så det var inte så trevligt kändes som att jag kulle dö :((
Bilder från själva dagen kommer imorgon troligen och bild på min fot kommer med :P det syns knappt längre men märket finns där!! x(
men ni får ha det så bra! kram<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: