LillaAlly

It´s my time to shine.. So let´s Rock!

.........

Kategori: mylife

har knappt sovit på en vecka :s och jag vet exakt varför.. har lovat något jag egentligen inte ville lova.. men vad gör man inte för vännerna? har gått och vatt orolig sen i måndags typ och så skulle löftet uppfyllas i lördags men det blev inte så, så nu kommer jag säkert inte sova på yttligare en vecka:/ *sob sob* men men men...
jag saknar min kompis.. har inte träffat han på över en vecka :'( inte ok!!

iaf så var förra vecka väldigt skoj! :) var på julmarknad med miranda och firade mamma m.m :) men var sjuk torsdag- fredag :( juste har rykt ihop med två vänner... måste ta och reda ut det känner jag... innan det är försent.. :( men har engelska nu så måste jobba lite ://
puss o kram <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: