LillaAlly

It´s my time to shine.. So let´s Rock!

har tråkigt..

Kategori: mylife

I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän: Pfft... nej inte alls ;) såklart lärt känna många :) vissa knäppare än andra ;)
Fått ditt hjärta krossat: ehum.. ja typ, det kommer nog vara krossat väldigt länge :( </3
Träffat någon som förändrat ditt liv: JA!!!
Fått reda på att någon har pratat om dig: japp...
Kysst en kompis: Nepp men varit nära att göra det... :S



BLANDAT:

Vill du ändra ditt namn: hm... ja till Alexi
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Hade kompisarna hos mig
Vilken tid vaknade du idag: vet inte
Vad gjorde du igår runt midnatt: pratade med en kompis </3

Någonting som du längtar till: Den där dagen :)<3
Senaste gången du träffade din pappa: dagen innan jag höll på att försvinna...
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv:---
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Hahahahaha jappxD "våta drömmar!!" xD
Vad gör dig irriterad just nu: att jag typ gillar en viss människa...
Långt eller kort: Kort.
Vad gillar du gällande dig själv: ---



DIN FÖRSTA:

Operation: inte opererat mig.
Piercing: öronen..
Tatuering: -- ingen ännu men efter sommaren så!
Bästa vän: den personen vet vem den är...
Sport: svårt att tro detta men fotboll..
Husdjur: katt.
Vaccination du minns: den senaste xD
Förälskelse: No comments....
Alkohol du drack: dricker inte alkohol..

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller pussar: båda^^
Kortare eller längre: det spelar ingen roll ^^
Romantisk eller spontan: lite av varje :)
Tatueringar eller piercingar: det beror helt på personen! vissa passar i det. :)



Jag tror jag vet en som kommer känna igen dessa frågor :P eller hur Linda?? ;) saknar dig

Kommentarer


Kommentera inlägget här: