LillaAlly

It´s my time to shine.. So let´s Rock!

today!

Kategori: mylife

hej ledsen för USEL uppdatering! men har varit på öland sen i tisdags och blogg.se funkade inte på mobilen -.-' hoppas ni haft det underbart.. för det har jag!!! sol och bad nästan varje dag! och i torsdags kom miranda oxå så det blev till att spendera två härliga dagar med henne :)<3 bla så somnade vi på stranden och brände oss xD och gick kanske två tre mil alltsom allt? kul hade vi iaf!! :)
idag blev det till att åka ner till tingsryd och måla :) dock var färgen nästan slut-.-' men det gick ändå :) sen var det fotboll! var dock inte med pga mina fötter:( så kom bästaste emil!:D har saknat honom sjuuuuuukt mycket :(((

ahh juste! jag kom in på Katedral!!! så nu är jag sjukt förvirrad vet inte hur jag ska göra.. vet inte vart jag ska gå! :'( hoppas jag löser det!

imorgon kommer emil hit :-D vi ska kolla på resident evil filmerna :D
så ha det gött!! kramkram!!!




ps... krama aldrig en svettig person! ;)


///allymcbeal

Kommentarer


Kommentera inlägget här: