LillaAlly

It´s my time to shine.. So let´s Rock!

helgen = awesome!!

Kategori: mylife

Min helg var totalt awesome!!!!!
den började med att jag var och hälsade på min goda vän josef!(alltid lika trevligt^^) sen stack jag över till spk där jag skulle hålla i det hemliga PM! det var skoj och vi fick mycket gjort! :D sen på natten så vaknade jag vid två med världens ryck och bara "jag MÅSTE spela bas!!!" så det gjorde  jag xD sen på lördagen hände la inte så mycket städade rummet och lite så^^ men på kvällen var det ju självklart uds^^ skoj värre var det^^ dock har jag ett väldigt fint blåmärke nu som ni strax ska få se! på söndagen så slappade jag bara och gjorde julgodis med familjen ^^
så här kommer bilden på min skadade armbåge!
Tips lek ALDRIG under några omständigheter Knösälen med ett gäng as starka killar!! såhär gick det för mig..

 

Hoppas det försvinner snart!! xD ser ju ut som jag blivit misshandlad x'D
Men men Ni får ha det lite bättre än alla andra! <3
Puss o kram <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: