LillaAlly

It´s my time to shine.. So let´s Rock!

hahaha omg!

Kategori: mylife

hahaha omg asså jag ska aldrig mer drömma! min dröm slog inxD det kändes lite fail eller iaf delar av den! haha jaxD jag undvek den personen som drömmen handlade om bara för att vara säker att inte hela drömmen slog in! xD hahaha asså ja ehum jag fick ett minne för livet! kan tyvärr inte berätta om det för vet att den personen troligen kommer läsa detta xD men men men xD ja:P
iaf så har dagen spenderats med Miranda♥ det var sjukt nice :) vi bakade tårta xD den failade så totalt!!x( men kul hade vi :D imorgon blire till att gå i skolan </3:( sen blire nog till att dra till kv och hälsa på den lilla knäppa saken där :P och prata lite med mange om han är där! :) sen åker jag nog hem och sega x(</3
just nu sitter jag här och kan knappt blunda pga den där nedrans löken!!! :( lyssnar på Dead by April – Promise Me - 2010 Acoustic Version bara för att den är så underbar och för att jag kanske ska sjunga den :) men aja :P det var la allt från mig saknar min knäppjök:'( hoppas han kommer ner hit snart :D
men ha det gött take care pöss ;*♥♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: