LillaAlly

It´s my time to shine.. So let´s Rock!

svikare..

Kategori: mylife

jag vet att mina närmaste vänner tycker att jag är en svikare eftersom jag tänker byta skola om jag kommer in. men hör på. visst jag kommer byta skola men det är ju inget som kommer hindra mig från att komma och hälsa på er! jag kommer sakna er otroligt mycket om jag byter. men det är där jag vill gå! jag vill inte gå tre år på ett program som jag inte trivs på! jag vill gå där jag trivs och känner mig hemma! jag kommer sakna våra galna idiotiska stunder när vi sitter på skåpen och är allmänt störda. jag kommer sakna våra skrattanfall. jag kommer sakna allt. men detta är vad jag vill! Det finns ett stort minus med den skolan jag sökt till.
Ni går inte där! 

ni kommer klara er utan mig det vet jag! :)

jag vet inte riktigt vad mer jag ska skriva.

jag kommer sakna er helt enkelt så är det bara! :) och våga inte tro något annat!!

det var allt för mig, blådåren drar!;)


                                                                               //peace out! ;*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: